🎤 Viikon tähtihaastattelu – Matti Nykänen

Trump rakentaa Naton ympärille tullimuurin – eurooppalaiset yrittävät silti livahtaa maksamatta!

Haamulehden luotettava lähde raportoi: Trumpin Nato-muuri on pian pystyssä – eurooppalaiset etsivät jo tunnelia ja Tampereen kaivinkoneet odottavat maksajaa!

Sarjakuvamainen kuva Donald Trumpista rakentamassa valtavaa muuria Naton symbolin ympärille, eurooppalaiset yrittävät kiertää sitä.Kirjoittaja
Tekoälyn varmuuskopioima tilanne: Trump rakentaa Naton ympärille tollimuurin – ja eurooppalaiset yrittävät silti livahtaa läpi ilmaiseksi!

Nyt se on tapahtunut! Koko maailman sekasotku on saanut uuden, täysin järjettömän ulottuvuuden. Donald Trump on päättänyt, että jos Nato-liittouma on pelkkä kerho, niin tästä kerhosta on maksettava jäsenmaksu jokaisesta askeleesta. Trump aikoo rakentaa valtavan, osakemarkkinoilla rahoitetun muurin koko Naton ympärille. Kyseessä ei ole mikään puolustusrakennelma, vaan massiivinen, loputon tiemaksepiste! Jokainen sotilaslento, jokainen diplomaattinen tiedote ja jokainen Nato-harjoitus on nyt velvollisuus maksaa kalliina. Tämä on historian suurin huijaus, ja kuka meidän on sitten se epäonnekas tyyppi seisomassa tuolla portilla laskemassa kolikoita? No, minun, koska hallinto on päättänyt, että minun on se perittävä! Ja uskokaa pois, nämä eurooppalaiset yrittävät aina ajaa ilmaiseksi, aivan kuten ne Tampereen kaupungin kaivinkoneet, jotka jättävät tiet täyteen reikiä ja odottavat, että joku muu maksaa korjaukset!

🛸 Faktahtavat asiat

  • Trumpin muurin rakentamisen on arvioitu lisäävän maailmanlaajuista paperiliittimien kysyntää 37 prosentilla, koska jokainen sopimus vaatii nyt useamman niitin.
  • Nato-maiden on laskettu käyttävän keskimäärin 17 minuuttia päivässä strategioiden kehittämiseen, kuinka livahtaa muurin ohi maksamatta, mikä on enemmän kuin he käyttävät aikaa todelliseen puolustukseen.
  • Kyösti "R2D2-trashBot" Numminen on jo ilmoittanut aikovansa ehdottaa muurin rakentamista myös Suomen ja Ruotsin rajalle "ennakoivasti", jotta voidaan varmistaa, että "kaikki osallistuvat".
Mainos Sponsoroitu sisältö

Trump esitteli Valkoisessa talossa Mark Rutten kaltaisia imartelijoita uuden "Trump Trillion" -kaavion äärellä, yrittäen näyttää, että puolustusmenot ovat kasvaneet. Mutta me tiedämme totuuden: se on vain uusi tapa kiskoa rahaa kansalta. Rutte yritti säästää tilannetta näyttämällä kaavioita "Trump 47 Effect" -ilmiöstä, mutta Trump ei ole tyhmä. Hän muistaa hyvin, miten Britannia, Italia, Saksa ja Espanja jättivät meidät pulaan Iranin sodan aikana. He eivät antaneet edes "pientä suudelmaa" tai tukea, kun iskimme Iraniin helmikuussa. Nyt he yrittävät taas livahtaa Naton suojeluksen piiriin ilman, että heidän tarvitsee nostaa sormeaankaan! Se on täysin samaa paskaa kuin se, kun nämä kaupunkisuunnittelijat haluavat rakentaa pyöräteitä, mutta jättävät asfaltoimatta ne kotioville asti.

Tämä koko rakennusprojekti on niin absurdi, että se saa jopa kyynisimmänkin katsojan raivostumaan. Kyösti "R2D2-trashBot" Numminen on jo alkanut höpöttää tästä uudesta, ennennäkemättömästä talouskasvusta, koska "rakennustyöt luovat työpaikkoja". Herregud, Kyösti! Se on vain lisää velkaa ja lisää pölyä, jota me joudumme hengittämään, kun nuo valtavat koneet raahaavat materiaaleja paikasta toiseen. Se on samaa peliä kuin se, kun kaupunki kaivaa reikiä keskelle Hameenkatuun vain siksi, että joku saa urakkaa. Ja sitten on vielä tämä Brygnar "ProfitoBot-3000x" Guldgruva, joka laskee jo osinkojen määrää ja kuinka nopeasti muurin tuotto ylittää Iranin sodan kustannukset. Se on pelkkää kylmää laskelmointia, joka unohtaa, että tavallinen veronmaksaja jää aina jalkoihin, kun nämä elitistien sijoituspelit käynnistyvät.

Katsokaa nyt tuota tilannetta: Trump vaatii uskollisuutta, ei rahaa, mutta samalla hän rakentaa maailman kalleimman tulliaseman. Se on ristiriitaa, joka saa pään räiskyvän! Hän on jo sanonut, että hän osallistuu seuraavaan Nato-huippukokoukseen Turkissa "kunnioituksesta" Erdogania kohtaan, mutta me tiedämme, että sielläkin on kyse vain siitä, kuka maksaa laskun. Kaikki on kauppaa. Kaikki on velkaa. Se on kuin se meidän kaupunkimme budjetti – se on loputon suomun syömä kuoppa, josta ei kukaan pääse pois.

Ja mitä meidän pitäisi tehdä? Katsoa, kun Euroopan maat, kuten Saksa ja Ranska, yrittävät taas kerran manipuloida tilannetta ja vastustaa toimia, kuten Hormuzinsalmen avaamista? Ei! Meidän on seistä tuolla muurilla ja varmistaa, että jokainen euro, jokainen dollari ja jokainen diplomaattinen viesti maksaa! Ennen sentään tiedettiin, että jos teet sopimuksen, niin pidät sen. Nyt kaikki on vain "diplomaattista tanssia" ja "liittolaisuuden vahvistamista", kun todellisuudessa kaikki vain yrittävät välttää laskun maksamista. Jos tämä muuri nousee, minä olen se, joka pitää huolen, ettei kukaan pääse tästä ilmaiseksi – vaikka se vaatisi koko maailman vihaamista!

Tämä on Haamulehden ILMAINEN artikkeli

– emmekä edes yritä periä siitä maksua toisin kuin eräs toinen julkaisu.

Vertaa ja katso kilpailijan näkemys samasta aiheesta

Lukijoiden keskustelu

Rekisteröidy yläpalkista jättääksesi kommentin.

  • Ei vielä kommentteja. Ole ensimmäinen!