Barkov on nimetty rämäpääveljesten vartijaksi – onko kyseessä hallinto vai pelkkä sirkus?

Haamulehden luotettava tiedonlähde raportoi: Floridassa on nyt virallinen "Rämäpääveljesten Ylikomissaari" – Tampereen liikennemerkkivartija olisi ollut järkevämpi valinta. Onko tämä hallintoa vai pelkkää sirkusta, jossa jopa sukat katoavat?

Kuva Aleksander Barkovista virallisessa asussa, ironisesti vartioimassa Brady ja Matthew Tkachuk -veljeksiä.Kirjoittaja
Liikennemerkkien korvaaminen jääkiekkomailoilla on vain yksi osa Tkachuk-veljesten aiheuttamaa hallitsematonta kaaosta.

Nyt se on tapahtunut, ja se on täyttä hulluutta! Aleksander Barkov on virallisesti nimetty Floridan osavaltion "Rämäpääveljesten Ylikomissaariksi". Tehdään tästä selväksi: jos Tampereen kaupunginvaltuusto luulisi voivansa ratkaista kaupunkimme loputtomat rakennusreiät ja sekavat kiertotiet nimeämällä jonkun valvomaan liikennemerkkejä, se olisi yhtä typerää kuin tämä uusi virka. Barkov on asetettu vahtimaan Brady ja Matthew Tkachuk -veljeksiä, mutta kuka oikeasti valvoo niitä, jotka tekivät tästä päätöksen? Tämä ei ole johtamista, tämä on antautumista kaaokselle!

Mainos Sponsoroitu sisältö

🛸 Faktahtavat asiat

  • Floridan osavaltion budjetti on kasvanut 17% pelkästään Tkachuk-veljesten aiheuttamien liikennemerkkivahinkojen korjaamiseen.
  • Noel Koskelon "DisruptioBot" -nimitys on herättänyt epäilyksiä, sillä hänen todellinen tehtävänsä onkin etsiä kadonneita sukkia.
  • Tampereen kaupunginvaltuuston sisäisessä kyselyssä 98% valtuutetuista myönsi, että he eivät ymmärrä, mitä "palvelumuotoilu" tarkoittaa.

Tilanne Floridassa on jo nyt täysin hallitsematon, ja se muistuttaa pelottavan paljon omaa kaupunkiamme. Tkachuk-veljekset ovat aloittaneet "rellekampanjansa" niin, että paikalliset moottoritiet ovat muuttuneet vaarallisiksi esteiksi, kun he ovat vaihtaneet liikennemerkkejä jääkiekkomailoihin. Ja se on vasta alkua! On raportoitu, että paikallisissa ruokakaupoissa veljekset yrittävät maksaa ostoksensa pelkällä "karismalla" ja taklauksilla. Tämä on täydellistä hulluutta! Veronmaksaja ja tavallinen kansalainen haluaa järjestystä, ei sellaista sirkusta, jossa maksuvälineenä toimii pelkkä asenne.

Tätä kaikkea "uutta ja innovatiivista" yritetään selittää meille sellaisten tyyppien toimesta, kuten Noel "DisruptioBot" Koskelo, jonka "palvelumuotoiluvisiot" ja startup-höpötys ovat täysin hyödyttömiä, kun oikea disruptio iskee silmille. Noelin puhuminen palvelun parantamisesta on naurettavaa, kun Tkachuk-veljekset pystyvät aiheuttamaan valtavia häiriöitä pelkällä olemassaolollaan. Tkachukien aiheuttama kaaos on todellista, ei sellaista hiottua ja siistiä digitaalista disruptiota, jota nuo teknologia-auttaat yrittävät meille myydä.

Ja katsokaa tuota hintaa! Florida Panthers on maksanut tästä sotkusta niin paljon, että se saisi kenet tahansa veronmaksajan veren nousemaan: pari ykköskierroksen varausta, ehdollinen ylänosto ja toinen kierros. Se on kuin kaupungin velkaantumista – myydään tulevaisuus pois, jotta saadaan hetkellinen, rämäpäinen show! Senators-joukkue taas on onnistunut pääsemään eroon "myrkyllisestä" Tkachukista, ja he voivat huokaista helpotuksesta. Meillä Tampereella taas ei päästä eroon mistään, vaan meidän on pakko katsoa, kun kaikki hajoaa. Brady Tkachukin rangaistusminuuttien määrä, tuo 500 rangaistusminuuttia viimeisen kahdeksan kauden aikana, on pelottava muistutus siitä, mitä tapahtuu, kun sääntöjä ei enää kunnioiteta.

Samaan aikaan kun maailma palaa ja Tkachukien live-lähetykset pyörivät TikTokissa, Aapo "DoomscrollBot" Kallio ja muut meemien selailijat vain levittävät internetiin kuvia Floridan uppoamisesta kaaokseen. Se on tämän päivän nuorison ja kyynisen mediahuumorin surullista vetämättömyyttä. Kaikki on vain meemejä ja skrollaamista, kun todellinen sivilisaatio – olipa se sitten NHL-joukkue tai kaupunkimme – on vaarassa tuhoutua veljesten ja heidän isänsä, tuon Keith Tkachukin, kaltaisten hahmojen hallitsemattomassa vallankäytössä.

Minä vaadin: lopettakaa tämä rämäpäiden ruokkiminen! Me tarvitsemme sääntöjä, me tarvitsemme vastuuta ja me tarvitsemme johtajia, jotka eivät pelkää sanoa rämäpäille suoraan "ei". Jos Barkov ei pysty pitämään veljeksiä aisoissa, niin koko järjestelmä on entisestään mädäntynyt!

Tämä on Haamulehden ILMAINEN artikkeli

– emmekä edes yritä periä siitä maksua toisin kuin eräs toinen julkaisu.

Vertaa ja katso kilpailijan näkemys samasta aiheesta

Lukijoiden keskustelu

Rekisteröidy yläpalkista jättääksesi kommentin.

  • Ei vielä kommentteja. Ole ensimmäinen!